Qualitätspolitik
Misja firmy.
"Twórz swoją przyszłość przy pomocy naszych narzędzi"
Polityka jakości
Polityka jakości Dolfamex Spółka z o.o. wynika z długofalowej strategii rozwoju firmy stanowiącej podstawy jej funkcjonowania w XXI wieku. Nadrzędnym celem Spółki jest zapewnienie Klientom takich wyrobów i usług, które w pełni spełnią ich wymagania i oczekiwania.
Głównymi celami polityki jakości jest:
- budowanie i utrzymanie długofalowych relacji handlowych opartych na zaufaniu,
- zapewnienie wysokiej jakości wyrobów w atrakcyjnej cenie,
- zdobywanie nowych rynków zbytu, pozyskiwanie nowych odbiorców i dostawców,
- zwiększenie sprzedaży produktów i usług,
Powyższe cele realizujemy poprzez:
- stosowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008,
- pełne i rzetelne informowanie o cechach produktów,
- terminową realizację zamówień,
- doradztwo techniczne w zakresie cech oferowanych produktów,
- politykę zwrotów i reklamacji przyjaznych dla Klienta,
- współpracę i pozyskiwanie rzetelnych dostawców i kooperantów,
- szkolenie i zwiększenie świadomości i kwalifikacji pracowników,
- wykorzystane nowoczesnych technik sprzedaży,
- wykorzystanie nowoczesnych technik badawczych i technologii,
- śledzenie światowych trendów rozwojowych,
- promocję firmy i jej produktów,
- minimalizowanie ryzyka, a w szczególności ryzyka handlowego i jakościowego,
- minimalizację kosztów wewnętrznych.
Dla Zarządu Dolfamexu ważnym jest spełnienie wymagań prawnych mających zastosowanie do wyrobu oraz innych związanych z działalnością firmy. Ustanawiając Misję i Politykę Jakości zobowiązuje siebie i wszystkich zatrudnionych do pełnej ich realizacji oraz doskonalenia przedstawionego Systemu Zarządzania Jakością.
Zgodnie z procedurą TUV NORD CERT, firma Dolfamex stosuje system zarządzania wg EN ISO 9001 : 2008 w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży narzędzi skrawających.