Qualitätspolitik

Misja firmy.

"Twórz swoją przyszłość przy pomocy naszych narzędzi"


Polityka jakości

dolfamex-dakks-qms15-polski.jpg

Polityka jakości Dolfamex Spółka z o.o. wynika z długofalowej strategii rozwoju firmy stanowiącej podstawy jej funkcjonowania w XXI wieku. Nadrzędnym celem Spółki jest zapewnienie Klientom takich wyrobów i usług, które w pełni spełnią ich wymagania i oczekiwania.

Głównymi celami polityki jakości jest:

  • budowanie i utrzymanie długofalowych relacji handlowych opartych na zaufaniu,
  • zapewnienie wysokiej jakości wyrobów w atrakcyjnej cenie,
  • zdobywanie nowych rynków zbytu, pozyskiwanie nowych odbiorców i dostawców,
  • zwiększenie sprzedaży produktów i usług,

Powyższe cele realizujemy poprzez:

  • stosowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008,
  • pełne i rzetelne informowanie o cechach produktów,
  • terminową realizację zamówień,
  • doradztwo techniczne w zakresie cech oferowanych produktów,
  • politykę zwrotów i reklamacji przyjaznych dla Klienta,
  • współpracę i pozyskiwanie rzetelnych dostawców i kooperantów,
  • szkolenie i zwiększenie świadomości i kwalifikacji pracowników,
  • wykorzystane nowoczesnych technik sprzedaży,
  • wykorzystanie nowoczesnych technik badawczych i technologii,
  • śledzenie światowych trendów rozwojowych,
  • promocję firmy i jej produktów,
  • minimalizowanie ryzyka, a w szczególności ryzyka handlowego i jakościowego,
  • minimalizację kosztów wewnętrznych.

Dla Zarządu Dolfamexu ważnym jest spełnienie wymagań prawnych mających zastosowanie do wyrobu oraz innych związanych z działalnością firmy. Ustanawiając Misję i Politykę Jakości zobowiązuje siebie i wszystkich zatrudnionych do pełnej ich realizacji oraz doskonalenia przedstawionego Systemu Zarządzania Jakością.

Zgodnie z procedurą TUV NORD CERT, firma Dolfamex stosuje system zarządzania wg EN ISO 9001 : 2008 w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży narzędzi skrawających.

tuv-9001-v9.jpg